Leć wysoko – kurs o zaufaniu do siebie i akceptacji (VII edycja)

10.2. Siła na każdy dzień

10.2. Siła na każdy dzień

Zarejestruj się w kurs zanim rozpoczniesz tę lekcję.

Ćwiczenie

 

Wypisz to, jak chciałabyś pokazywać sobie, że jesteś ważna dla samej siebie, nawet jak nie masz na to teraz czasu.Może to być wspomniana przez nas medytacja, może spacer czy kontakt z naturą, może posłuchanie swojej ulubionej muzyki, pójście do kina lub teatru, taniec, gra na instrumentach, malowanie, kąpiel z pianą, zapalenie świeczki, pływanie, bieganie, gotowanie.

Do każdej z tych czynności dopisz, jakie one zaspokajają potrzeby, np. łatwości, harmonii, odpoczynku, rozwoju, sensu, zabawy, wspólnoty i innych.

A teraz napisz, którą z nich mogłabyś wdrożyć w życie już w tym tygodniu?

Kiedy to zrobisz? Z kim? Kto w tym czasie zajmie się dziećmi/ domem/ obowiązkami?

 

Powrót do:Leć wysoko – kurs o zaufaniu do siebie i akceptacji (VII edycja) > Moduł 10 - Moja wewnętrzna siła

Jeśli umiemy okazywać empatię, możemy pozostać bezbronni, zapobiec wybuchom przemocy, znieść cudzą odmowę, nie dopatrując się w niej dowodu, że nas odtrącono, ożywić drętwą rozmowę, a nawet usłyszeć uczucia i potrzeby wyrażane w milczeniu.
Marshall B. Rosenberg

Co powiedzieli nasi kursanci?