Masterclassa – Jak obsłużyć wkurzonego klienta i samemu się nie wkurzyć?

Masterclassa – Jak obsłużyć wkurzonego klienta i samemu się nie wkurzyć?

Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Zaloguj się na dostęp do zakupionych kursów

Masterclassa - Jak obsłużyć wkurzonego klienta i samemu się nie wkurzyć?

by Emilia Kulpa-Nowak Magdalena Sendor
1 Lesson
  • Masterclass - Jak obsłużyć wkurzonego klienta i samemu się nie wkurzyć - 67.00 (zawiera VAT)

Witamy Cię na platformie kursowej! Swoją Masterklasę znajdziesz klikając poniżej w Lekcję. Wszystkie materiały są w jednym miejscu: Video na górze, pod nim teoria, a poniżej do pobrania ćwiczenie w formacie PDF. Prosimy, rozważ, czy na pewno chcesz je wydrukować, może nie jest to potrzebne?

W prawym panelu znajdziesz Listę uczuć i Listę potrzeb.

Korzystaj z nich w trakcie wykonywania ćwiczenia.

Jeśli podoba Ci się ta forma i masz poczucie, że Ci służy, rozjaśnia, to zobacz także Masterklasę "Poczuj się dobrze z odmawianiem" - https://nvclab.pl/masterclass-poczuj-sie-dobrze-z-odmawianiem/

W styczniu ruszamy z kursem NVC w relacjach zawodowych, który daje znacznie większą możliwość poznania i zagłębienia się w tematy relacji w obszarze zawodowym. Prowadzą go Joanna Berendt, Magdalena Sendor i Bartosz Berendt i serdecznie zapraszamy do skorzystania z tej okazji - na żywo, stacjonarnie, w grupie i w żywym kontakcie z trenerami.

https://nvclab.pl/nvc-w-relacjach-zawodowych/  

Moduły

Jeśli umiemy okazywać empatię, możemy pozostać bezbronni, zapobiec wybuchom przemocy, znieść cudzą odmowę, nie dopatrując się w niej dowodu, że nas odtrącono, ożywić drętwą rozmowę, a nawet usłyszeć uczucia i potrzeby wyrażane w milczeniu.
Marshall B. Rosenberg

Co powiedzieli nasi kursanci?